Being the way that you are is enough - Del 5

Senaste: ”Yeah, me too”, säger jag långsamt och ler lite.

Han vinkar till mig när han kör därifrån och jag står där länge och ler stort, utan att tänka mig för. Tänk att någon kan göra en så lycklig, genom att bara le mot en.

”Vad håller du på med?” frågar Thilda och skrattar. Alice står bredvid henne. Jag ruskar lite på huvudet men ler fortfarande.

”Eh, ingenting”, jag slår snabbt in koden, och går in genom porten. Jag ser inte Alice och Thilda men jag hör att de fnissar till lite, sen kommer de efter mig.

Hela kvällen är jag glad, för att jag har träffat en fin kille som jag förhoppningsvis kommer få träffa fler gånger, att jag har flyttat till London och för att jag har de allra finaste vännerna.

 

Thildas perspektiv:

När vi kommer in i lägenheten så ställer vi ner våra kassar och går in i vardagsrummet. Alice och jag visar vad vi har köpt för varandra och för Isabelle, sedan packar vi in maten i kylen, frysen och skåpen.  När vi har ställt in allting så kollar vi på klockan och inser att den snart är sju. Även om vi är rätt så trötta så bestämmer vi oss för att gå ut och äta. Vi byter om, det är ganska varmt ute förfarande så jag tar ett rött linne och ett par svarta skinnshorts. Sedan går jag in i badrummet för att sminka mig och fixa håret. Jag tar ut min eyeliner ur min sminkväska, jag målar på ögonlocken och tar en brun ögonskugga och målar på lite. Sedan tar jag lite rouge, läppglans och till sist mascara.

 Jag går ut och såklart är Alice och Isabelle redan klara och sitter och väntar på mig. Vi går ut och låser dörren sedan går vi och letar upp en restaurang som vi tycker verkar bra. Vi går in och en kypare visar oss till ett bord för fyra som är ledigt. Vi sätter oss och efter en stund så kommer en servitris och tar våra beställningar. Alla tar en hamburgare med pommes frites och en Cola. Efter en stund när vi har fått vår mat så ser vi några som vi känner igen gå in på restaurangen, det är killarna från flygplanet, One Direction. Isabelle och Alice ser dem också.

”Ska vi inte gå fram och säga hej?” frågar Alice. Sedan ser hon att killarna omringas av ett tiotal tjejer som ber dem om foton och autografer och då ser hon att det inte är någon idé. Vi äter resten under tystnad. Sedan när vi reser oss upp för att gå så kollar jag bort mot dem och ser att Zayn sitter och kollar på oss vilket de andra killarna också gör efter att han har sagt något till dem.  De reser sig upp och börjar gå mot oss, de verkar också ha ätit klart. 

”Hi”, säger Zayn och ler mot mig.

”Hi how are you?” frågar jag.

”Fine you?”

“I’m a little bit tired”

“Okay, do you guys have any plans for tomorrow?”frågar Zayn och ser lite nervös ut.

“No, I think” sa jag och kollade på Isabelle och Alice de nickar instämmande.

”Good, call us when you are up!” säger Harry

“Okay”, säger jag sen får jag fem stycken varma kramar och sedan går vi ut från restaurangen och börjar att gå hemåt. När vi är hemma så springer vi in i badrummet och borstar tänderna, tar bort sminket och byter om till pyjamas. Sedan ringer vi våra föräldrar och berättar hur det har varit i lägenheten och sedan slänger vi oss ner i våra sängar. Vi pratar lite innan vi går och lägger oss mest om vad vi kommer att hitta på imorgon med killarna alla tre är väldigt förväntansfulla. Sedan så känner jag att mina ögonlock blir tyngre och tyngre sedan så hör jag inte vad Alice säger längre utan jag har somnar.

______________________________________________________________________________________________

Förlåt för en väldigt kort del men ibland så har man helt enkelt inte tid att skriva så mycket och det är ju bättre än inget iallafall. Fortsätt kommentera vi blir alltid glada, ni som ville ha mer sex oroa er inte det kommer senare.
/Tilde & Izabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0