Being the way that you are is enough - Del 30

Senaste: ”Are you sure that you are okay!” Säger Zayn och lägger sig bredvid mig.

”Yes, but shouldn’t you don’t go and swim with the others.

“I can’t swim remember?” Säger han och flinar lite. Jag tänker tillbaka till flygplanet och ett leende för upp mina mungipor.

Efter ett tag så märker jag hur Zayn somnar, så jag sätter på musik.

_______________________________________________________________________ 

Isabelles perspektiv:

Vi bestämde att simma ut till flytbrygga som låg ganska så långt ut. Vi började simma, och efter vad som kändes som en evighet så kom vi äntligen fram. Vi klättrade upp för stegen och la oss ner på rygg, alla var ganska så andfådda.

”I didn’t know it was so far!” Sa Niall medans han pustade. När vi alla hade fått tillbaka vår normala andning så ställde sig Harry och Louis och dök i vattnet. Jag hoppade också i. Sedan så klättrade vi upp igen och lade oss ner på bryggan för att sola.

”Do you guys know that Thilda and Zayn have kissed?” Frågar jag.

”Yeah, he told us after that you left yesterday” säger Liam.

”I think he’s really happy with her!” Säger Niall. Jag ler stort.

”Hope they will be together soon!” Säger jag sedan. Sedan så vänder jag mig så att jag ligger på mage.

Zayns perspektiv:

Jag vaknar till av att jag hör en duva kvittra lite. Jag tänker direkt på Kevin när jag ser den, jag skrattar lite för mig själv. Jag vänder mig på mage. Mittemot mig ligger Thilda på rygg och lyssnar på musik. Säkert på Coldplay, jag letar reda på min mobil och går in på Twitter, sedan så skriver jag en ny Tweet. ”On the beach with the lads and some friends!” Sedan så klickar jag på Tweet. Efter bara några sekunder så stömmar det in Mentions jag tittar på den översta. ”@Zaynmalik What kind of friends??” Vad ska jag svara, fast jag behöver ju egentligen inte, men jag brukar få lite skuldkänslor om jag inte svarar när dem skriver så fort efter att jag hat Tweetat. ”@1dswifes ;)! Skriver jag bara, det är nog mest Thilda jag tänker på, vi är inte riktigt tillsammans än men vi har definitivt något på gång. Jag tittar på henne sedan så ler jag, det känns som om jag ska spricka för jag blir så lycklig av att se henne. Speciellt när jag får henne att le. Då märker jag att hon tittar på mig också. Jag känner snabbt hur jag rodnar lite men jag vänder inte bort blicken.

”What are you staring at?” Frågar hon och ler.

”What do you think?” Frågar jag och nu är vi bara några centimeter ifrån varandra. Våra läppar möts i en kyss och jag sluter ögonen. Då känner jag något blött och kallt på ryggen. Jag hör Thilda skrika till lite och öppnar ögonen.

”Oh my god, it’s really  cold!” Skriker hon och reser sig upp och börjar jaga Louis som skvätte vatten på henne, jag tittar upp på Harry som står och vrider ur sitt hår på min rygg och börjar jaga honom.

 

Vi hamnar i ett vattenkrig mellan mig Thilda, Liam och Niall och dem andra i det andra laget. När det är över och alla praktiskt taget har gett upp så slänger vi oss ner på handdukarna och skrattar.

”What time is it?” Frågar Alice. Jag tittar på min mobil.

”It’s half past six” Säger jag. ”I think we should go home”. Vi reser oss upp och tjejerna går in i skogen för att byta om. Jag samlar ihop mina saker och lägger ner dem i den svarta tygkassen som jag hade med mig. Vi sätter oss på samma platser som förut i bilen och jag känner Thildas blöta hår mot min överarm. Jag viskar till henne.

”Do you want to sleep with me tonight?” Hon vänder huvudet mot mig och viskar tillbaka.

”Of Course” hon säger något till Alice och Isabelle på svenska troligen att hon ska sova hos mig. Jag blir glad av bara tanken, att få sova bredvid henne.

”I’ll go home first to pick up my stuff” säger hon och ler. Sedan så är vi framme vid deras lägenhet. Vi parkerar bilen vid trottoaren och går ut för att säga hejdå.

”Thanks guys for a great day!” Säger Alice innan dem går in. Vi hoppar in i bilen igen och kör mot huset där vi alla bor.

”We saw that you and Thilda had fun on the beach!” Säger Louis retsamt Jag slår till honom i bakhuvudet.

”Hey, do not distact the driver” säger han och skrattar.
______________________________________________________________________

Äntligen från någon av killarnas perspektiv. Vad tycker ni om det? Kommentera! /Tilde


Kommentarer
Postat av: 1D-noveller.

Skit bra! :)

2012-06-04 @ 23:38:01
URL: http://onednovells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0