Being the way that you are is enough - Del 41

Senaste:

”Okay, that one” säger han och pekar på den med Usa-flaggan på. Jag hänger in den andra i garderoben igen och så drar jag t-shirten över huvudet. Jag kollar resultatet i spegeln som hänger på insidan av min högra garderobsdörr. Det ser faktiskt bra ut. Jag tar fram en brun Vezzanoväska som jag har köpt på Accent i Sverige och slänger ner lite saker som jag kan behöva. Sedan så drar jag med mig Zayn ut i hallen. Vi släcker alla lampor och sätter på oss skor. Jag tar mina låga, vita Converse. Jag lägger ner min skinnjacka i väskan också eftersom det inte är så varmt idag. Sedan så går vi ut igenom dörren.

__________________________________________________________________

Louis perspektiv:

Jag och Eleanor står utanför bion och väntar på Thilda och Zayn. Det är rätt så mulet idag och det ser ut som om det kommer börjar regna vilken sekund som helst. Jag tar Eleanors hand och hon ger mig ett leende. Då så ser jag två stycken välbekanta ansikten runda hörnet och komma gående mot oss.

”Hi guys!” Utbrister jag och ger dem en varsin kram. Jag vänder mig om mot Eleanor och tittar sedan på Thilda.

”Thilda this is Eleanor and El this is Thilda” säger jag och flyttar lite på mig så att dem kan hälsa på varandra.

”Hi” säger Thilda och stäcker fram handen, Eleanor gör likadant.

”It’s nice to finaly meet you!” Säger Thilda.

”You too, a little bird whispered in my ear that you are from Sweden” säger Eleanor glatt och tittar menade på mig när hon säger “bird”. Jag nickar.

”Yes I am, but me and my too friends moved here for a couple a weeks ago” säger Thilda och jag öppnar dörren till bion och håller upp den tills alla har gått in.

”Your English is really good”

”Well, we learn it in school in Sweden” Säger hon.

”Have you learned Louis or Zayn some Swedish?” Frågar Eleanor och tittar undrande på Thilda.

”Ask Louis, he has something to say to you” säger Thilda och tittar menade på mig. Då tittar alla tre på mig och jag vänder mig mot Eleanor

”Du är het!”  Säger jag och ler glatt.

”What?” Frågar hon.

”It means the same as You are hot” säger Thilda och Eleanor börjar gapskratta.

”Sometimes you are just so cute!” Säger hon och pussar mig på kinden.

”I know” säger jag och sedan så närmar vi oss biljettluckorna.

”So what movie should we see?” Frågar Thilda och tittar mellan mig och Eleanor.

”Well you girls can pick one” säger jag och dem går bort till alla affischerna med filmer på. Efter cirka fem minuter så kommer dem tillbaka. Dem drar med oss till kassan och vi köper biljetter till LOL med Miley Cyrus. Filmen börjar om en timme så vi har gott med tid åt att köpa snacks. Vi går fram till den stora butiken som ligger inuti biografen och köper det vi vill ha. Jag köper en påse med Haribo, och tänker på Harry. Sedan så köper jag en stor popcorn till mig och El. Vi köper alla dricka också innan vi går och sätter oss på en bänk utanför biosalongen.

 

Thildas perspektiv:

Jag och El (som hon har bett mig kalla henne) går mot damtoaletten. När vi är klara så går vi ut

till Louis och Zayn som sitter kvar på bänken och väntar. Filmen börjar om en kvart så vi ska nog snart gå in. Eftersom Louis måste se reklamen när han är på bio. En grupp med tjejer står ungefär tio meter ifrån killarna och tittar drömmande på dem medans dem fnissar. Jag tittar på El som suckar lite tyst, Louis och Zayn reser sig upp när vi kommer fram och tjejerna fnissar lite mera. Zayn räcker mig min väska och jag hänger den över axeln. Jag tittar bort mot tjejklungan igen och ser att dem alla har tagit upp sina mobiler och fotar oss. Jag vänder mig snabbt om. Dem har säkert redan tagit flera bilder så det spelar nog ingen roll. Det har nog inte läckt ut en att jag och Zayn är ett par. Jag har nästan inte sätt några bilder alls heller, så man kan väl säga att vi har haft tur. Men jag vet faktiskt inte när Zayn hade tänkt att vi skulle gå ut med det. Vi styr stegen mot salongen, hoppas att dem där tjejerna inte ska in på samma bio tänker jag tyst. Men ibland så har man väl otur tänker jag sedan när jag ser dem närma sig samma salong som oss.

________________________________________________________________________

Zayn har nått fyra miljoner följare på Twitter nu. Vilket betyder att alla har det!:) /Tilde


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag skulle vilja ha mer perspektiv från Harry och Isabelle, om typ att dom blir ihop elr bara är vänner, men annars är det super bra :)

Svar: Okej vad bra att du sa det, jag ska skriva lite mer om dem och i den nyaste delen så har du från Isabelles perspektiv!:)
None None

2012-07-01 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0